Infolinia: 888 799 799 | e-mail: biuro@mdisolar.pl |FacebookInstagramLinkedin

Dofinansowania

O dofinansowanie z programu “Mój Prąd” można się ubiegać w przypadku montowania instalacji o mocy od 2 do 10kWp. Do wyboru są dwie możliwości: samodzielne składanie kompletu dokumentów lub za pośrednictwem naszych doradców.

Wnioski składane samodzielnie poprzez portal mojprad.gov.pl

Wnioski składane samodzielnie poprzez portal mojprad.gov.pl

Wymagania: Klient musi posiadać profil zaufany lub e-dowód.

Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek w formie elektronicznej
2. Kopia Faktury za instalację i montaż
3. Potwierdzenia zapłaty za fakturę
4. Zaświadczenie Operatora Sieci Dystrybucyjnej potwierdzające montaż licznika dwukierunkowego wraz z numerem Punktu Poboru Mocy, w którym go zainstalowano.

Wnioski składane przez MDI Solar

Wnioski składane przez MDI Solar

Wniosek wraz z dokumentami wysyłamy pocztą w wersji papierowej w imieniu klienta do siedziby Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany oryginał wniosku
2. Kopia Faktury za instalację i montaż
3. Potwierdzenia zapłaty za fakturę
4. Zaświadczenie Operatora Sieci Dystrybucyjnej potwierdzające montaż licznika wraz z numerem Punktu Poboru Mocy, w którym go zainstalowano.

Procedura ubiegania się o dopłatę w programie “Mój Prąd”:
Procedura ubiegania się o dopłatę w programie “Mój Prąd”:

Procedura ubiegania się o dopłatę
w programie “Mój Prąd”:

1. Podpisanie umowy oraz podjęcie decyzji: czy klient samodzielnie składa wniosek drogą internetową (najszybsza metoda), czy pozostawia to naszym doradcom?

  • samodzielne składanie wniosku: przesyłamy instrukcję wypełniania wniosku. W razie problemów oferujemy wsparcie przy kompletowaniu dokumentów.
  • z pomocą naszych doradców: w momencie podpisania umowy na montaż instalacji fotowoltaicznej należy wypełnić również wniosek o dofinansowanie. Dane wymagane do wniosku to: PESEL, numer dowodu osobistego, numer rachunku bankowego. Prawidłowo wypełniony wniosek nasz doradca zabiera razem z umową.

W momencie zakończenia montażu instalacji fotowoltaicznej składamy wniosek o wymianę licznika na dwukierunkowy. Wniosek ten jest adresowany do operatora energii elektrycznej, z którym klient ma podpisaną umowę. Wymiana licznika trwa do miesiąca.

2. O wymianie licznika na dwukierunkowy oraz podłączeniu do sieci operator zawiadamia klienta drogą elektroniczną lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

3. Komplet dokumentów wysyłamy pocztą do NFOŚ.

4. Mailem informujemy klienta o złożeniu wniosku.

5. Status rozpatrywania wniosku klient może sprawdzić na stronie mojprad.gov.pl

6. Procedowanie wniosku trwa około 3 miesięcy.

888 799 799

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji. Więcej: Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close